21 Mayıs 2008 Çarşamba

You Don't Mess up with Zohan/ Hancock New Trailers!




İki harika film (ki iyifikir zaten bu haberi çoktan duyurmuştu)
ve iki yeni trailer..

Beklenenler listesinin en komikleri arasında..
Bu arada Adam Sandler'ın sıradışı oyunculuğunun yanısıra, Zohan'ın senaristerinden biri de olduğunu biliyor muydun? ;)

Hancock/T2
You don't Mess with Zohan/T2

(New trailers of the movies Super Hero Hancock and You don't mess with Zohan..
By the way, dont you know that Adam Sandler is one of the writers of the Zohan movie yet? ;)

3 yorum:

Sait Akdemir dedi ki...

İkisi de benim adamım. Bu yaz iyi güleceğin anlaşılan..

Adsız dedi ki...

filmin harika olduğunu nerden biliyorsun.Syretmeden tavsiye edilmez.

Tuğçe Cengiz dedi ki...

Sevgili "adsız" okur. Ben de seni bekliyordum. Biri gelse de bi ahkam kesse diyordum."Nereden biliyorsun"la başlayan cümleler hoşuna gidiyorsa ki anlaşılan bu, ben de sana soruyım. Film zevkimi, bu filmler hakkında nerelerden fikir edindiğimi, nasıl izlenim ve fikir sahibi olduğumu ve neden oraya "harika" yazdığımı nereden biliyorsun? Ben harika dediğim için mi izledin, hayır. Ben harika demeseydim izlemeyecek miydin. O da hayır. Bu blog benim mi. Evet!
Ha bu arada "The Curious Case of Benjamin Button" geliyor. Gerçekten harika bir film..;)

Add to Technorati Favorites