27 Mayıs 2008 Salı

18 Köpek!

18 köpek nedir?



"Sıkışınca başvurduğumuz kaynağımız tdk.org’a bağlanıyorum kulağımda Ümit Besen’in orgu eşliğinde... Bakıyorum köpeğin tanımına, alt açılımlarıyla, alt takımlarıyla.
Şöyle diyor: Köpekgillerden, boy ve biçim bakımından pek çok cinsi olan, çok iyi koku alan, sadık, bekçilik ve avcılık gibi işler için beslenen memeli hayvan.


Bu değil diyorum, yazmaya koyuluyorm. önce koyacağım lafları düşünüp hepsini sıraya diziyorum, sıraya dizdiklerim iyi kavransın diye de ehemmiyet veriyorum yazdıklarıma.


Gelelim boynundaki tasmadan, pet shoptaki leş mamadan, önüne konan bir tas akşam artığı katıktan sıkılan, oraya buraya pislemeyi kafaya koyan 18 Köpek’e. 
Nedir, ne zıkkımlanır, nerde takılır, ne takılır…


18 köpek aslında üstte yazılanların hem hepsi hem de hiçbiri. Bazen gel pisi pisici, bazen ben koydum olducu. Hem şefkatli hem asık surat uygun adım marş hali yani.


Bir kazaya meydan vermemek için uyarıları dikkate alın, kemerleri sıkı bağlayın, akşamdan kalma olmayın…

Tasmaları attık, kafesleri kırdık, dişlere fırça çektik, salyaları sildik, geliyoruz dedik, 
ahannn da geldik!

"

diyorlar..
Sen de kokusunu alıyor musun?
Okumaktan vazgeçemeyenlerden, bağımlı kalanlardan,
bir sonraki sayıyı köpek gibi bekleyenlerden olmak istiyor musun..
Öyleyse tıkla:)


Teşekkürler Orhan Tanak!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

18Köpek baya yaratıcı bir isim olmuş.İçeriğe göz atınca nedenini anlayabildim ancak.Güzel bir dergi olur İnşallah. Fakat küçük bir sorun var linki yanlış vermişsiniz :)

Tuğçe Cengiz dedi ki...

Günün stresi diyebiliyorum yalnızca. Ne güzel ki siz farketmişsiniz:) Teşekkürler.

Add to Technorati Favorites