28 Mayıs 2008 Çarşamba

Hmmm....


Bir kaç gündür bloglarda dolaşan Axe:Paranoid Gözler filmine bakmadan önce zaten uzun bir zamandır Axe'ın devam ettirdiği, kızlara ulaşabilmenin yolları, kızları elde etmenin sırları vs. gibi bir konsept olacağını biliyordum. Evet yine öyle bir fikir üzerinden ilerlemişler ve fakat dikkatimi çeken şey, Şubat ayında McCann Erickson NY'den çıkan Mastercard filminden resmen alıntılar olduğuydu. Kesinlikle bir fikrin dünya üzerinde tek kişi tarafından kullanılacağını düşünmüyorum ama, ses getirmiş bir filmin ardından gerçek anlamda benzerini yapmak cesaret midir yoksa hedef kitleyi hiçbirşeyden habersiz saymak mıdır..Son olarak ben sadece sevmiyorum ve sanırım biraz da kızıyorum..

Back in February Mastercard “Studious Pupil” spot for director Christian Bevilacqua and Therapy Films thru McCann Erickson NY was everywhere. Today, I saw this new Axe spot from Traktor thru agency Vegaolmosponce in Buenos Aires. I wonder if this is because they have enough courage to make this film or they assume the target audience's unaware of anything. I just dont like and get a bit mad about it.

Mastercard 'Studious Pupil'
Axe: 'Paranoid Eye'

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Duygularima tercuman oldunuz,

buyrunuz izleyiniz, ben biraz once gordum ve inanamiyorum, bende cok kiziyorum...

http://www.santobuenosaires.com/index2.html
bu linkte-work bolumunde-Sorry mum...Saka gibi!

Add to Technorati Favorites