4 Mayıs 2008 Pazar

Iron Man




Kesinlikle yazmalıyım!
Cuma günü için yer ayırıp, daha çok Olcayto'mun sabırsızlıkla beklediği ve fakat benim de trailerlarını izleye izleye bir hal olduğum Iron Man için yerimizi ayırttık.



Beklediğimin çok ötesinde, nefis bir film Iron Man. Bugüne kadar Marvel filmlerinden en çok keyif aldığım ve bu denli gaza gelerek izlediğim ender filmlerden hakkaten. Bittiğinde, hadi yeniden başlatsınlar ya da ikincisini oynatsınlar istiyordum. Yukarıdaki video, tadına varamadığım sahnelerden birisi, çok eğlenceli.

Robert Downey JR. için ise söyleyecek bir lafım yok. Kendisi zaten severek izlediğim, o varsa film de iyidir dediğim bir yakışıklıydı. Ve fakat, Tony Stark bir oyuncuya bu kadar mı yakışır. Dahası bir adam bu kadar zeki, bu kadar karızmatik ve aynı zamanda naif ve tatlı bir şaşkınlığı üzerinde bu kadar mı güzel taşır..
Iron Man'i okumadım, keşke okusaydım ama Tony Stark bundan sonra benim için Robert Downey'dir, bunu bilir bunu söylerim.
Çok fena kaptırıp gidesim var aslında, ama önce, nefis analizleri ile beni şaşırtan sevgili ebekulak'a bir bak derim. Advertlover olarak sana nacizane tavsiyem de ancak şu olabilir ki; Iron man'e gittiğinde, kendine bir iyilik yap. Herkes harara gürere film bitti sanıp, çıkış kapısına koştururken, sen sakin sakin yerinde otur ve Iron Man 2'de seni neler bekliyor onu bir gör;)

Ah tüh, gittim ama öyle bir şey görmedim ki diyorsan, merak etme, burda var;)

İyi seyirler..

1 yorum:

Olcayto Cengiz dedi ki...

- We already talked to FBI, CIA, NSA
- No, we are a different unit.
- So who are you?
- We are Supreme Headquarters International Espionage Law-Enforcement Division
- Wow, you should find a shorter name
- I know, we're working on it...

(geek orgasm)

Add to Technorati Favorites