16 Haziran 2008 Pazartesi

Dark Night (Kinda)New Trailer..:)



"Here we go again"..

Resmen gıdım gıdım ekliyorlar ama bir şeyler mutlaka değişiyor sahnelerde..
Evet yine Dark Night ve yine yenilenmiş bir fragman. Küçücük tefecikte bir klibi var fakat mutlaka daha önceden gördüğünü varsayarak eklemiyorum buraya.
Hulk'u izledim, keyifliydi ama sadece o kadardı. Bir sonraki Hulk'ta neler olacağı daha bir meraklanma söz konusu, ortalık iyice karışacak gibi duruyor.
Ironman'de aldığım zevkin hevesini ise tamamen Dark Knight'a bırakmış durumdayım. Ve kesinlikle, Christian Bale'in her filmini ilgiyle takip etmeye çalışsam da, bu kez durum çok başka bir yere gidiyor..Heath Ledger'li bir Joker olmasa, Dark Night, tüyler bu denli diken diken beklenmezdi sanıyorum..

Hiç yorum yok:

Add to Technorati Favorites