5 Haziran 2008 Perşembe

3'ü bir arada/ 3 in 1

Arka arkaya üç şirin fikre denk geldim. Hepsini de bir araya koymaya karar verdim:)

1. The One And Only Man Can (Tek ve Sadece bir erkeğin yapabilecekleri)



Babalar Günü'nün yaklaşması şerefine böyle bir teneke kutu konsepti geliştirilmiş. Şimdi, bizim babaların kremdi jeldi vücut losyonuydu gibi alışkanlıkları pek yok. Mutlaka ya annen ya da sen bir şansını denemişsindir acaba bu kez kullanır mı diye ama şahsen ben niyet ettim , eylemeye kalmadan baktım ki tüm çabalar boşa. Hani hediye diye en azından bir sürmüş gibi yaparsın ikincide üşenirsin kullanmazsın di mi .Yok, bizde total uzak erkekler. Sen ver onlara Hacı Şakir'i, ömürlerini geçirirler valla mis pak dolaşa dolaşa. Neyse, gittikçe sen kız ben kız sohbet ediyormuş havasına girmeyelim de dışlamış olmayalım erkek dünyasını. Sonuçta, ben her ne kadar bu tür hediyelerden koşarak uzaklaşıp, ömrümü bilmediğim L12 model fotoğraf makinesi ya da elektronik pam pam (bateri) standlarına adadıysam da bir alıcısı mutlaka çıkar. Gayet erkeksi 'al bu da senin' denilecek detaylı bir hediye paketi olmuş. Ayrıntıları dilersen gel burdan öğren. Bana da bildiğin ucuz ayfoncu varsa adresini ver:)

All the bath goodies a man could handle come in this cleverly packaged kit. Can includes Fisherman's Hand Butter, Fisherman's Scrub Soap, Spicy Shave Gel, Bay Rum After Shower Oil, Body Mitt, and Man Can Container.

2.
Adı üzerinde, 'speak-er' :)





3. Pilo pilo Ring/Yüzük
Ohh, tam bana göre..Ayrıntıyı istersen takıl kafana göre:)


1 yorum:

Olcayto Cengiz dedi ki...

Hoparlörlere bayıldım!!!

Add to Technorati Favorites