24 Haziran 2008 Salı

Cap ou pas cap?

Biliyorum; bir yere "Bugün ne var acaba?" diye bakıpta aynı yerde sayıkladığını görmek hiçte hoş değil. Öncelikle onun için senden özür diler durumumu açıklamak isterim.

Bir kaç gündür karış karış baksam da bloglara, genelde tek bahsedilen şey Cannes oluyor. Onu da ben eklemek istemiyorum her yerde olduğu ve zaten sene içinde sık sık karşılaştığımız ilanlar olduğu için. Ama onun da ötesinde inan canım sıkkın biraz. Havadandır belki diyeceğim ama daha çok, insan hayatında dönemsel olarak üst üsteler gelir ya bazı terslikler, ben de bugünlerde alıyorum işte nasibimi.

Yüzsüzlük olarak almazsan, bir teklifim var sana. Eğer hoşuna giden birşeyler görür ve Advertlover'a yakıştırırsan mailimde buluşuruz, ben de paylaşabilirim seninle fikrini. Ama hiç uğraşamam dersen de bu durumu anlayacak benden iyisi çıkmaz emin ol:)

Şimdiden teşekkürler anlayışın için.

Ben buralardayım..
Görüşürüz;)

I know what it is like to check out a site that you've been following and see nothing. I'd like to represent my apalogy and wanna explain why,
I've been checking out the blogs and seen the same thing everyday, 'the Cannes'. However, since i know they're everywhere and we all had seen the stuff all year, i dont choose adding them to my blog. Besides, believe me, these are the hard days for me. You know, sometimes the negatives are hapenning day by day in humans' life. Here i go with this feeling now.

If you dont mind, i have a request from you. If you see anything that you like, lets meet in my e-mail, then i'll share your ideas. But if you say, it's not my business, be sure that there's no one else who can understand you better than me in this situation:)
Thanks in advance.
I'm around here..See you later..

2 yorum:

Sait Akdemir dedi ki...

Aksine katkida bulunmayi çok isterim. Özverili bir sekilde durmaksizin bizlere biseyler yetistirme çabasi da bir yere kadar. Birey olarak bize böyle bir teklifle gelmeniz sevindirdi beni. En yakin zamanda bir kaç konuyla rahatsiz etmek dilegiyle...

Tuğçe Cengiz dedi ki...

Ah sen de olmasan Sait! Direkt gülümseme ve motivasyon sebebi yazdıkların. Çok ve çok teşekkür ederim. Rahatsızlık ne demek, her zaman buyur, ben de hep hoşgeldin diyeyim paylaştıklarına. Sevgiler.

Add to Technorati Favorites