16 Haziran 2008 Pazartesi

Cannes'da Türkiye'den 5 iş kısa listeye kaldı!


(Ajansımda şenlik var, ne güzel ki böyle bir haberle başladı hafta..)

Bu yıl 55.’si düzenlenen Cannes Uluslararası Reklamcılık Festivali dün (15 Haziran’da) başladı. Cannes Lions Reklam Festivali’nde ilk kısa listeler açıklandı. Buna göre; Türkiye’den Media Lions'da iki, Press Lions'da iki ve Outdoor Lions kategorisinde bir çalışma finale kaldı.

İşte Türkiye’den kısa listeye kalan ajanslar ve çalışmaları;

Reklamveren: Goodyear
Reklam Ajansı: Grey İstanbul
Kampanya: Game of Darts

Press Lions
Reklamveren: Ganj Book
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
Kampanya: Smoke

Reklamveren: Cafe Del Mondo
Reklam Ajansı: DDB&Co
Kampanya: Şeker

Media Lions
Reklamveren: PBG / Yedigün
Medya Ajansı: OMD Türkiye
Kampanya: Yedigün Web sitesi

Reklamveren: P&G / Ariel
Medya Ajansı: Starcom Mediavest Group Türkiye
Kampanya: Softens Your Landing
Outdoor

Diğer işleri, bilgiyi aldığım Mediacat'den inceleyebilirsin.

Hiç yorum yok:

Add to Technorati Favorites