5 Ağustos 2008 Salı

Kung Fu Panda der ki..


Dün, geçte olsa Kung Fu Panda'yı izleyebildim sonunda. Dream Works'ten çıkan en keyif aldığım animasyonlardan biri. Çok güldüm, çok eğlendim, çok düşündürdü, bir ara olmayan çocuğuma bile izlettim kafamda:)
Dahası, Uzakdoğu felsefesinin öyle güzel örnekleri vardı ki filmde..Şimdi seninle, duyduğum en etkileyici sözlerden birini paylaşacağım. Duyduğumuz anda öylece bakakaldık..:)

Uzakdoğu felsefesiyle beslenmiş, guru kaplumbağa der ki..
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present".
(Dün tarihti, yarın ise muamma fakat bugün bir armağandır. İşte o yüzden "hediye an/şimdi" diyoruz adına..)

I, finally saw the movie Kung Fu Panda last night. That was definetely one of the most amazing movie of Dreamworks. And then there was Oogway's quote. "Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present". ..

3 yorum:

Sait Akdemir dedi ki...

Değişik bir kurgu. Ben biraz Buz Devri etkisi beklentisiyle izledim. Haliyle o tadı alamadım. Ama guru kaplumbağanın deyişine ve tavrına hayran kaldım. Mutlaka herkes izlemeli diyorum...

Tugrul Peker dedi ki...

Olcayto Bey'e şiddetle gitmesini tavsiye edişimden yaklaşık 1 hafta filmi izleyişimden 2.5 hafta sonra hala pandanın "aku punktur" sahnesindeki yüz ifadesi hala aklımdan çıkmıyor. Başka hiçbir animasyon filmde sinemada uzun ve tüm salonun duymasını umursamadan kahkaha attığımı hatırlamıyorum. Aslında tüm seyirciler ve biz durup durup kıkırdadık.

Nacizane fikrim müthiş olmasıdır.

Gidiniz ittiriniz gitsinler.

Tugrul Peker dedi ki...

Monster INC(Canavarlar Şirketi)'e haksızlık yapmışım onun yeri bende hep ayrıdır. Türkçe seslendirme açısından bence en başarılı *film olarak da ayrı bir kategoride değerlendirmek gerekir.

Add to Technorati Favorites