7 Temmuz 2008 Pazartesi

Wimbledon 2008 ve Nike



Nike Federer
yükleyen Advertlover

Hazır Federer'in reklamını eklemişken, dünkü Wimbledon finalinden ve Nike'ın sponsorluğunu yaptığı 2 dev oyuncudan bahsetmemek olmaz.
Açıkçası ben ilk kez bu denli anlayarak ve gözümü ayırmadan bir tenis maçı izlemiş oldum. Her ne kadar puanlar kafamı karıştırsa da sevgili nişanlımın açıklamaları sayesinde, resmen sabahtan akşama kadar süren maçı büyük bir zevkle izledik.
Başrollerde Nadal'ın ve Frederer'in olduğu karşılaşma 4 saat 48 saat sürdü (İngiltere'de kapalı tenis kortu yapılmaz mı, yağmur yağdıkça maç bölündü, uzadı da uzadı oyun) ve Nadal maçı 6-4, 6-4, 6-7, 6-7 ve 9-7'lik 5 set sonunda kazanarak kariyerinin ilk Wimbledon şampiyonluğuna ulaştı.

Maç hakkaten büyüleyiciydi. Bir yanda güçlü servisleriyle, olgunluğun ve sakinliğin dibine vurmuş, 65 maçtır çim kortta, 40 maçtır da Wimbledon'da yenilememiş bir Frederer..-ki hep ben 30 lu yaşlarında olarak düşündüm oyun tarzına ve soğukkanlılığına bakarak, dolayısıyla tecrübesinin onu bu hale getirdiğini zannettim ama arkadaş daha 81 doğumluymuş:)- Diğer tarafta ise insanın gözünün korkutacak derecede hırslı, enerjik, sol ve sağ elini enfes kullanabilen ve her topa deli gibi koşan, 22 yaşındaki Nadal..

Harikaydı. Tenisi (bana) çok sevdirdiler ve herkese büyük bir maç şöleni yaşattılar..Varı yoğu ne varsa ortaya koyan her iki oyuncuya da tebrikler.

Dipsos: Bir ara Nadal servis kullanırken yere düştüğünde, Frederer'in direkt olarak onun yanına koşması ve iyi olup olmadığını sorması nefisti, tam bir örnek sporcu anlayışıydı.
Ve son olarakta burdan, seyirciler arasında erkek arkadaşıyla birlikte oturan, maç boyunca sevgilisi hop oturup hop kalkarken bir kez bile alkışlamayıp, gökyüzündeki bulutları seyreden Gwen Stefaniyi tebrik ediyor, gelecekteki tenis maçlarına o adamcağızı yalnız göndermesini diliyorum.

2 yorum:

Olcayto Cengiz dedi ki...

Federer'in reklamda bile sadece bir iki defa gördüğümüz backhand'ine yenik düşmesi de ayrı bir ironi...

Zaten zayıf olan yönüne bir de karşısındaki adamın solak olması ile inanılmaz bir kabus.

Sait Akdemir dedi ki...

Pazar günümü neredeyse kabusa çeviren bir maçtı. Uzun zamandır bu kadar uzun soluklu bir tenis karşılaşması izlemedim. Hiç bitmek bilmeyen bir kör dövüş. Federer'in yer yer düşük performansı ve Nadal'ın inanılmaz hareketleri...

Başta eninde sonunda Federer alır dediğim karşılamanın sonlarına doğru hırsı ve azmini takdir ettiğim Nadal'ın almasını çok istedim. Ve öyle veya böyle de olsa Nadal'ın alması beni memnun etti. Evet saat 16.00'dan 23.00'a kadar seyrettim. Hatta tırnaklarımı kemirdim. Ama değdi de...

Dipsos: En güzel yanlarından biriyse; her iki sporcununda tam bir centilmen ve fairplay ruhuna sonuna kadar sahip karakterde olmasıydı. Tebrikler Federer ve Nadal...

Add to Technorati Favorites