2 Temmuz 2008 Çarşamba

Doğumgünü çocuğu..



Hayatında, kendinle gurur duyacak kadar iyi bir fikrin varsa ve ömrünü onunla geçirmeye adadıysan, böyle gözler kapalı utanık haller, çocuk coşkusunda kıkırtılar fırlatman çok doğal olabiliyor.
Aslında "Bugün benim doğumgünüm!" demek pek bana göre değil. Ama bu Wall-E efektini görünce dişlerimi sıkıp, yanakları ısırma duygum kabardı, ondandır ki senle de paylaşmak istedim. Ben İyifikir!'imi buldum, kendime aldım, bir ömürlükte sıkı sıkı saklamaya and içtim..Teşekkürler "hayat"ım..Doğduğum için daha mutluyum artık, iyi ki varım çünkü seninle çok güzelim..

Dipsos: Yıllardır peşini hiç bırakmadığım, henüz 4 yaşında bir beyfendiyken, kurdeleyle paketlenmiş, yeni doğmuş tosun bir kız çocuğunu "doğum günü" hediyesi olarak kucağına alan canım abime; Nice seneler, hep beraber..İyi ki doğdun ki abim oldun.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

tşkler güzel yazıların için.seni ailecek takip ediyoruz yazılarını beğenerek okuyoruz hiç kaçırmıyoruz.sizi aynı şekilde ekranlarda da görmek izlemek isteriz.burdan izmirdeki kuzenlerime amcamlara ve özellikle anneanneme sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.bu kızı okumaya devam et türkiye!

Sait Akdemir dedi ki...

Okuyama devam ediyoruz, edeceğiz ve hatta edeceklerdir de. Okunmaz mı? İyi doğdun ve iyi ki varsın. Nice senelere. Sevdiklerinle...

Tuğçe Cengiz dedi ki...

Çok teşekkür ederim,çok..
Fena halde utandım:)

Tugrul Peker dedi ki...

sevgili manevi abim ve üstadım ilen nice senelere yenga!

Adsız dedi ki...

Merhaba,

ayni gunde dogmusuz :) Dogum gununuzu gecte olsa en icten dileklerimle kutlar, yeni yasinizin size ugur getirmesini dilerim...Kaliteli paylasimlarinizin devamini bekleriz...

Ankaradan sevgilerle...
Ajansca yazilarinizi cok begenerek takip ediyoruz...

Tuğçe Cengiz dedi ki...

Ben sizli bizli yazmıyorum biliyorsun, dolayısıyla yanlış anlama lütfen öncelikle:)Garip bir mutluluk oluyor değil mi aynı gün doğan birini görünce, ne güzel..Sana da nice mutlu seneler! Dileklerin ve ajansça takibiniz için çok teşekkür ederim..Sevgiler.

Add to Technorati Favorites