3 Mart 2008 Pazartesi

SongTapper



Ah neydi şarkının adı, unuttum bak sözlerini dediğin ve çıldırasıya düşündüğün olmuştur. Ben kaç zaman arkadaşlarımı sohbet ortasında beklettiğimi biliyorum, dur şimdi hatırlıyorum ıı, şey..Merak etme, imdadımıza koşmuşlar ve sözlerini hatırlamasakta klavyenin space tuşuna şarkının melodisini çaldığımız takdirde, ne olduğunu bizim için bulmuşlar. E artık o kadarını da hatırlarsın değil mi?:)

Nasıl yapacağını gösteren ufacık tefecik video burada.
Her neyse unuttuğun, bulmana yardım edecek program da şurada.

Use your computer keyboard to tap the rhythm of the song. SongTapper will help you find the name of the song. Its fun, its easy, and thousands of daily visitors find it very helpful.
To see how it works, it is also here.

Hiç yorum yok:

Add to Technorati Favorites