21 Aralık 2008 Pazar

Issız Blog..

Izledin mi bilmiyorum..henüz gidemedim..gitmedim aslında..Çağan Irmak fetişim olmasına reğmen, her nasılsa önyargılı yaklaştım bu filme..Çetrefilii, sevgiyi çok dolaylı yollardan anlatmış gibi sanki..Ama; 'henüz filmi izlemedim ama...'lardan olmayacağım hayır..Sadece balşığımdan kaynaklı bir cümledir bu..

Advertlover mısın, takipci misin, nedensin, tekrar gelecek misin bilmiyorum..Ama bu blog tamamiyle benim zevklerimden ibaret...Reklamcılığa olan saygımdan, kişisel zevklerimden oluşmuş bi listedir benim için..Sevmediğimi eklemiyorum, beğendiklerimi göklere çıkartıp, zamana yetişemediğim zamansa hiçbir şey ekleyemiyorum..

Bugünlerde ise, malum kriz zamanı, malum korkarak uyanıyoruz her sabah, acaba 'ben miyim bugünkü talihli diye'..dolayısıyla; ek görevlere dahil oldum network ajansımda ve nefes bile alamıyorum desem yeridir...Yerim demişken burasıdır belli ki, twiteer friendfeed de cabası..

Sonuçta, paylasmak isterim..Advertlover değilsen bile arada gel beni dürt..Zamanım olmasa da sana bir adım atarım..Yazacak bir şey gelirse içinden bul beni, bakarsın ortak oluvermişiz...Bu meslek idealizm bekliyor çünkü, tam zamanlı bir görev istiyor, dört gözle araştırma isteği uyandırıyor, günlerce yaşadığın bir odada kaç pencere olduğunu bilmeni gerektiriyor..Ben, en azından böyle başladım..Pencere sayısı ise altıydı...;)

5 yorum:

Sait Akdemir dedi ki...

Takipciyiz, destekciyiz...

Yalniz degilsin veya yanlizligina ortagim... :)

Kriz bitince biz de yeniden dogariz belki. Kim bilir...

Adsız dedi ki...

yine döndük dolaştık krize geldik dimi.

Adsız dedi ki...

Cokta guzel yapmissin baslamakla, gozden kacirdigim konulari sayende takip ediyorum, iyiki varsin, eline gonlune saglik...
Issız adam filmine gelince, bizim yonetmenlerin bazi sahnelere olan asiri duskunlugu nedeniyle abartmalari bana itici geliyor, umerim bigun insanimiz doyar artik bazi konularada yani bu luzumsuz abartilmis sahneleri...

Tuğçe Cengiz dedi ki...

macera oyunu; sana da merhaba:)
ve evet, hala psikolojik mi yoksa gerçekten mi olup olmadığını sorguladığımız krize geldik..Çünkü hiç çıkarmadılar bizi ordan, maaşlarımızdan kesip,ek iş yüklediler tonlarca..dolayısıyla benim de bu yazıyı yazmama sebep oldular..Aile babalarının işlerinden olmalarını izlettirdiler, geride kalanlaraysa onca iş arasında nefes bile aldırmadılar..Saatlerimiz uzadı kriz diye diye, evimize, kocamıza, mutfağımıza dönmek bir tarafa, uyuyamıyoruz bile rahat rahat..'döndük dolaştık krize mi geldik'..evet o yüzden, hiç başka bir yer gösterilmedi ki bu ülkeye? Senin sarayın nereye düşüyor bu arada, merak ettim açıkçası..

Tuğçe Cengiz dedi ki...

Adsız; demek istemezdim aslında, umarım bundan sonraki yorumlarında ismini de belirtirsin; ya da hakkaten sen bilirsin.. :) Çok teşekkür ederim yazdıkların için, kim okuyordur acaba diye merak ederken uğradığın için aslında..Filmi hala izlemiş değilim bu arada, ama müzikleri kanallar sayesinde hep kulağımda..Sen de sevdiğin bir şeyler varsa, ki eminim, ara verecek olursan bile yeniden başla..Her zaman, bir nefesten sayılıyor severek yapılanlar;) Sevgiler...

Add to Technorati Favorites